ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ

Пасажир має прибути на посадку щонайменше за 30 хвилин до відправлення автобуса. Пасажир повинен пред’явити проїзний документ і свою ручну поклажу представнику Перевізника (водію, контролеру тощо), який, у свою чергу, визначить місце, яке займатиме пасажир в автобусі, якщо у проїзному документі (квитку) не зазначено номер посадкового місця. Місце для посадки пасажира вказує лише представник Перевізника. Місця, вказані представником будь-якої іншої особи (агентів з продажу, посередників тощо), є недійсними. Зайнявши своє місце, Пасажир повинен не заважати здійснювати посадку іншим Пасажирам.

  •  Пасажир бере на себе особисту і юридичну відповідальність за справжність усіх документів, що надаються компетентним службовцям під час митного та паспортного контролю на державних кордонах; за дотримання чинних приписів щодо митного та паспортного контролю при перевезенні його багажу і ручної поклажі, включаючи і його цінні речі, валюту і всі інші особисті предмети.
  •  Категорично заборонено відволікати водія під час руху, ходити по салону і стояти в проходах під час руху автобуса.
  •  Під час руху в салоні автобуса заборонено палити, вживати алкогольні напої та наркотики.
  •  Екіпаж автобуса може відмовитись перевозити пасажира у нетверезому стані, забрудненому одязі, а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою або створює небезпеку для інших пасажирів.
  •  Підчас зупинки автобуса на маршруті пасажир повинен вчасно повернутися в автобус відповідно до часу, зазначеному водієм.
  •  Пасажир повинен розміщувати свою ручну поклажу в автобусі таким чином і стежити за нею під час всієї поїздки так, щоб зберігалася безпека руху, здоров’я та комфорт  інших пасажирів, і вона не стала об'єктом крадіжки.
  •  Протягом поїздки заборонено ставити ноги на сидіння та смітити в салоні, сміття необхідно складати в індивідуальні пакети і викидати в смітники на стоянках.
  •  В разі порушення або невиконання правил поведінки в автобусі Пасажиром, Перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації вартості проїзного документу (квитка).
  •  Перевезення пасажира автомобільним транспортом може бути припинена за ініціативою Компанії/Перевізника чи екіпажу автобуса, якщо Пасажир:

1. перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння;

2. порушує громадський порядок;

3. пред’являє заборонений до перевезення багаж або багаж, який за габаритами не відповідає встановленим нормам;

4. не має документів, необхідних для успішного проходження митних, поліцейських, прикордонних контролів кожної з країн, через які пролягає маршрут подорожі. До цих випадків є застосовні і інші вимоги країн, через які пролягає маршрут подорожі;

5. порушує інші вимоги правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту;

6. своїм зовнішнім виглядом (поганий запах, неохайний вигляд, забрудненість, тощо) і поведінкою (набридливість, чіпляння, нетактовна поведінка та мова тощо) створюватиме незручності для інших пасажирів;

  •  Пасажир несе відповідальність за спричинені ним матеріальні збитки Компанії/Перевізнику.
  •  На всіх рейсах Перевізника, діти та молодь до 16-ти років можуть їхати лише у супроводі дорослих.
  •  Дітям віком до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водіїв, тобто номери 1, 2, 3 і 4.
  •  Перевізник не відповідає за запізнення під час руху і несвоєчасність прибуття до станцій слідування, якщо це спричинилося незалежними від нього обставинами (в тому числі затримками під час проходження митних кордонів, погодними умовами, транспортними заторами, діями державних органів, ремонтними роботами на дорогах і т.д., діями самих пасажирів, що вплинули на виникнення даних обставин) та іншими причинами (технічними проблемами, що виникли з автобусом під час руху, котрі не могли бути попереджені Перевізником, незважаючи на всі вжиті запобіжні заходи).
  •  З метою безпеки, проводжаючі та інші особи, крім пасажирів, до салону автобуса не допускаються.
  •  Компанія/Перевізник не відповідає перед пасажиром за правильність оформлення та наявність документів, що дають право перетинати кордони країн маршруту.
  • Компанія/Перевізник не є компетентною давати консультації і роз’яснення щодо правил перетину кордонів, заборонених і дозволених для перевезення речей, сум грошей, об’єктів права інтелектуальної власності  тощо. Компанія забезпечує виключно перевезення.
  •  Компанія/Перевізник не несе відповідальності за порушення пасажиром митних чи еміграційних правил.
  •  При порушенні Пасажиром візових режимів (закінчення термінів дії віз, заміна паспорта іншим документом і т.д.) Компанія/Перевізник залишає за собою право не здійснювати перевезення пасажира, а договір перевезення вважається достроково розірваним. Кошти за квиток не повертаються.
  •  У випадку коли Пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу більше ніж на 30 хвилин, екіпаж автобуса має право від’їхати з кордону без пасажира згідно з розкладом руху автобуса і без компенсації вартості квитка. Пасажир повинен компенсувати Компанії будь-які збитки, що виникли через порушення пасажиром митних, міграційних та прикордонних правил, включаючи будь-які пов’язані з цим санкції щодо Компанії.
  • Пасажир автобуса має право на безпечне і якісне перевезення, перевозити безкоштовно передбачену перевізником кількість багажу, користуватися знижкою на проїзний квиток при пред'явленні документа, що підтверджує право на користування пільгами.
  •  Додаткові послуги (зокрема подання теплих напоїв, легких закусок, газет, журналів, перегляд фільмів, Wi-Fi, підключення до Інтернету, туалет, кондиціонер) надаються як доповнення до договору про перевезення, виходячи з моментальних можливостей перевізника, а їх відсутність не дає пасажиру право на компенсацію.
  •  Короткі зупинки (для гігієнічних потреб або харчування) під час поїздки необов’язкові. Їх час та тривалість залежать від графіка маршруту. У разі коротких зупинок під час поїздки, пасажир зобов’язаний повернутися в салон автобуса перед закінченням часу, зазначеного водієм або бортпровідником. Якщо пасажир не повернеться до салону автобуса до 5 хвилин після закінчення встановленого часу зупинки, то вважається, що пасажир відмовився від подальшої поїздки і не має права на будь-яке відшкодування за решту поїздки.