ОПЛАТА ПРОЇЗДУ

-Послуги з перевезення пасажирів та багажу надаються Перевізником виключно на підставі проїзного документа (квитка). Оплата проводиться до початку поїздки, найбільш зручним для пасажира способом.

  • Після проведеної оплати проїзний документ (квиток) може пересилатися по електронній пошті, зазначеній пасажиром, або видаватися водієм автобуса перед початком поїздки.
  • Проїзний документ (квиток) є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі.
  • При отриманні проїзного документу (квитка) Пасажир повинен одразу перевірити правильність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі. Претензії, що пред’являються пізніше, не задовольняються.

 - Бронювання квитка можливе не менше ніж за 72 години до відправлення. Протягом  24-х годин з моменту бронювання Користувач/Пасажир повинен оплатити повну вартість проїзного документу (квитка) онлайн на офіційному сайті або оплатити замовлення в банку чи в офісі компанії. У разі несплати вартості проїзного документу (квитка) в повному обсязі Компанія/ Перевізник  залишає за собою право автоматично скасувати бронювання.

  •  Користувач/Платник за послуги, який не є Пасажиром, здійснюючи бронювання та оплату послуг підтверджує, що є уповноваженою особою Пасажира, на ім’я якого здійснюється бронювання та оплата послуг.
  • Пасажир, на ім’я якого придбаний електронний квиток зобов’язаний  роздрукувати його на паперовому носії або зберегти на мобільному пристрої і пред’явити під час посадки в автобус. У разі введення помилкових або недостовірних даних при купівлі електронного квитка Перевізник має право відмовити у перевезенні без права на компенсацію.
  •  У разі втрати проїзного документу (квитка) до моменту відправлення, відновити його можливо за місцем придбання не пізніше ніж за 48 годин до відправлення. Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: llc.bigway@gmail.com. Проїзний документ (квиток) може відновити тільки особа, яка вказана як пасажир в проїзному квитку, або її законний представник, обов’язково маючи при собі документи, що посвідчують  дану особу. У випадку коли Пасажир не може дати можливість Перевізнику ідентифікувати себе, Перевізник  залишає за собою право відмовити в розгляді такого звернення.
  •  За відсутності пасажира для здійснення посадки в автобус у зазначеному в квитку часі та місці, Перевізник залишає за собою право продати проїзний документ (квиток) на вільне місце.

- Заміна (перенесення) дати поїздки можлива не пізніше ніж за 48 годин до часу відправлення автобуса. Квиток можна перенести на вільну або фіксовану дату (вільна дата дійсна протягом 180 днів, перенесення квитка на вільну/ фіксовану дату доступне лише 1 раз). Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: llc.bigway@gmail.com. Для перенесення квитків зі знижкою – пасажир зобов'язаний доплатити різницю до повного тарифу на рейс в день реалізації послуги. Зміна терміну від’їзду можлива тільки при наявності вільного місця в автобусі. Зміна міста відправлення або міста призначення в рамках одного рейсу здійснюється безкоштовно плюс доплата різниці в ціні. Переплата не повертається.

  • При зміні дати виїзду пасажир повинен сплатити різницю між початковою і новою ціною квитка, якщо квиток на дату перенесення коштує дорожче. Якщо вартість квитка на перенесену дату нижча, ніж вартість попереднього, різниця у вартості пасажиру не повертається. 

- Повернення грошових коштів Пасажиру за невикористані послуги здійснюється на умовах, встановлених Перевізником, з наступним утриманням:

  • Якщо термін повернення більше ніж 7 діб до дати відправлення – 15% від повної вартості квитка.
  • Якщо термін повернення за  7 – 3 доби до дати рейсу – 30 % від повної вартості квитка.                   
  • Якщо термін повернення за  3 – 1 доби до дати рейсу – 70 % від повної вартості квитка.                   
  • Якщо до дати рейсу менше  1 доби – 100% утримання.
  • Квиток придбаний зі знижкою більше 30% - «Акційний» (Окрім знижки для дітей). Заміна дати поїздки, зміна власника квитка та зміна пунктів прибуття чи відправлення на такі квитки не розповсюджується.
  • Пасажир, який не з’явився або запізнився на рейс, не має право на повернення вартості оплаченої послуги.

Клієнт одноосібно несе відповідальність за всі комісійні витрати та інші визначені банком платежі, які можуть бути додані до ціни покупки емітентом вашої кредитної або дебетної картки.

На всіх рейсах Перевізника, діти та молодь до 16-ти років можуть їхати лише у супроводі дорослих.
 Дітям віком до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водіїв, тобто номери 1, 2, 3 і 4.

 У зв’язку з форс-мажорними обставинами, природними катаклізмами, обмеженнями, які виникли в умовах військового стану, карантину, закриття кордонів  тощо, що призвело до скасування або перенесення рейсу, Компанія/ Перевізник  не повертає гроші за квитки, а обмінює на квитки з фіксованою або відкритою датою у період до 180 днів з дати рейсу, що був скасований.