ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

    Будь ласка, уважно прочитайте Договір публічної оферти, правила і умови, перед тим, як користуватися послугами компанії ТОВ «БІГ ВЕЙ». Договір публічної оферти, згідно із положеннями ст. 633 Цивільного кодексу України є публічним договором про надання послуг за допомогою сайту www.big-way.com.ua  (далі – Сайт), який визначає взаємовідносини між ТОВ «БІГ ВЕЙ»   (далі — Перевізник/і Компанія) та будь-якими особами — користувачами сайту (далі – Користувач/і Пасажир), які прийняли (акцепт) публічну пропозицію (оферту) (далі – Оферта).

    Користувач, який користується Сайтом, тим самим приймає умови даної Оферти і безумовно погоджується з ними. Якщо Користувач не згоден з умовами Оферти , він зобов’язаний припинити користування Сайтом і залишити його. Якщо Користувач не ознайомився з даною Офертою і продовжує вчиняти активні дії з користування Сайтом, це свідчить про те, що Користувач прийняв умови Оферти і безумовно погоджується з ними.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. За цим Договором Перевізник зобов’язується надати послуги з перевезення пасажирів та їх багажу транспортним засобом  у міжнародному сполученні та територією України, відповідно до дати, часу та напрямку обраного Користувачем, попередньо оплачені Користувачем/Пасажиром, згідно з вимогами чинного законодавства України та умов даної Публічної оферти.

1.2. Перевезення пасажирів здійснюється лише за наявності дійсного проїзного квитка із зазначенням прізвища пасажира, дати поїздки, а також місця посадки і висадки. Проїзний квиток слід зберігати впродовж всієї поїздки і пред'являти на вимогу водія, а також уповноважених для цього представників влади.

2. УКЛАДАННЯ  ДОГОВОРУ

2.1. Договір про перевезення пасажирів між Перевізником  та Пасажиром вважається укладеним з моменту отримання оплати послуг перевізником. Заявка на резервування поїздки повинна містити прізвище, ім'я, інформацію про знижку, початок поїздки, місце відправки і прибуття, а також номер телефону. Підтвердження проводиться в письмовій формі, електронною поштою або в усній формі безпосередньо пасажиру, або його представнику. Також пересилання рахунків вартості поїздки або проїзного квитка вважається підтвердженням резервування.

2.2. Проїзний документ (квиток) є Договором на перевезення, укладеним між Пасажиром і Перевізником, на підставі якого Пасажир має право використовувати транспортний засіб і пов’язані з ним послуги виключно на рейсі зазначеному в проїзному документі (квитку).

2.3. Послуги з перевезення пасажирів та багажу надаються Перевізником виключно на підставі проїзного документа (квитка). Оплата проводиться до початку поїздки, найбільш зручним для пасажира способом.

2.4. Після проведеної оплати проїзний документ (квиток) може пересилатися по електронній пошті, зазначеній пасажиром, або видаватися водієм автобуса перед початком поїздки.

2.5. Проїзний документ (квиток) є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі.

2.6. При отриманні проїзного документу (квитка) Пасажир повинен одразу перевірити правильність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі. Претензії, що пред’являються пізніше, не задовольняються.

2.7. Користувач, якій здійснив бронювання та оплату проїзного документу (квитка) та інших послуг Перевізника за допомогою Сайту підтверджує, що він ознайомлений і безумовно приймає умови цієї Публічної оферти та умови Політики конфіденційності.

2.8. Бронювання квитка можливе не менше ніж за 72 години до відправлення. Протягом  24-х годин з моменту бронювання Користувач/Пасажир повинен оплатити повну вартість проїзного документу (квитка) онлайн на офіційному сайті або оплатити замовлення в банку чи в офісі компанії. У разі несплати вартості проїзного документу (квитка) в повному обсязі Компанія/ Перевізник  залишає за собою право автоматично скасувати бронювання.

2.9. Користувач/Платник за послуги, який не є Пасажиром, здійснюючи бронювання та оплату послуг підтверджує, що є уповноваженою особою Пасажира, на ім’я якого здійснюється бронювання та оплата послуг, і зобов’язується довести до відома Пасажира умови даної Публічної оферти, умов Політики конфіденційності та іншої інформації необхідної для отримання послуги з перевезення Пасажиром.

2.10. Пасажир отримавши проїзний документ (квиток) на своє ім’я підтверджує, що він обізнаний про умови даної Публічної оферти, Політики конфіденційності і безумовно приймає їх.

2.11. Пасажир, на ім’я якого придбаний електронний квиток зобов’язаний  роздрукувати його на паперовому носії або зберегти на мобільному пристрої і пред’явити під час посадки в автобус. У разі введення помилкових або недостовірних даних при купівлі електронного квитка Перевізник має право відмовити у перевезенні без права на компенсацію.

2.12. У разі втрати проїзного документу (квитка) до моменту відправлення, відновити його можливо за місцем придбання не пізніше ніж за 48 годин до відправлення. Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: llc.bigway@gmail.com. Проїзний документ (квиток) може відновити тільки особа, яка вказана як пасажир в проїзному квитку, або її законний представник, обов’язково маючи при собі документи, що посвідчують  дану особу. У випадку коли Пасажир не може дати можливість Перевізнику ідентифікувати себе, Перевізник  залишає за собою право відмовити в розгляді такого звернення.

2.13. За відсутності пасажира для здійснення посадки в автобус у зазначеному в квитку часі та місці, Договір про надання послуг перевезення вважається розірваним за ініціативи Пасажира, а Перевізник залишає за собою право продати проїзний документ (квиток) на вільне місце.

2.14. Заміна (перенесення) дати поїздки можлива не пізніше ніж за 48 годин до часу відправлення автобуса. Квиток можна перенести на вільну або фіксовану дату (вільна дата дійсна протягом 180 днів, перенесення квитка на вільну/ фіксовану дату доступне лише 1 раз). Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: llc.bigway@gmail.com. Для перенесення квитків зі знижкою – пасажир зобов'язаний доплатити різницю до повного тарифу на рейс в день реалізації послуги. Зміна терміну від’їзду можлива тільки при наявності вільного місця в автобусі. Зміна міста відправлення або міста призначення в рамках одного рейсу здійснюється безкоштовно плюс доплата різниці в ціні. Переплата не повертається.

2.15. При зміні дати виїзду пасажир повинен сплатити різницю між початковою і новою ціною квитка, якщо квиток на дату перенесення коштує дорожче. Якщо вартість квитка на перенесену дату нижча, ніж вартість попереднього, різниця у вартості пасажиру не повертається.

2.16. Повернення грошових коштів Пасажиру за невикористані послуги здійснюється на умовах, встановлених Перевізником, з наступним утриманням:

Якщо термін повернення більше ніж 7 діб до дати відправлення – 15% від повної вартості квитка.

Якщо термін повернення за  7 – 3 доби до дати рейсу – 30 % від повної вартості квитка.                   

Якщо термін повернення за  3 – 1 доби до дати рейсу – 70 % від повної вартості квитка.                   

Якщо до дати рейсу менше  1 доби – 100% утримання.

Квиток придбаний зі знижкою більше 30% - «Акційний» (Окрім знижки для дітей). Заміна дати поїздки, зміна власника квитка та зміна пунктів прибуття чи відправлення на такі квитки не розповсюджується.

Пасажир, який не з’явився або запізнився на рейс, не має право на повернення вартості оплаченої послуги.

2.17. Клієнт одноосібно несе відповідальність за всі комісійні витрати та інші визначені банком платежі, які можуть бути додані до ціни покупки емітентом вашої кредитної або дебетної картки.

2.18. У зв’язку з форс-мажорними обставинами, природними катаклізмами, обмеженнями, які виникли в умовах військового стану, карантину, закриття кордонів  тощо, що призвело до скасування або перенесення рейсу, Компанія/ Перевізник  не повертає гроші за квитки, а обмінює на квитки з фіксованою або відкритою датою у період до 180 днів з дати рейсу, що був скасований.

2.19. На всіх рейсах Перевізника, діти та молодь до 16-ти років можуть їхати лише у супроводі дорослих.

2.20. Дітям віком до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водіїв, тобто номери 1, 2, 3 і 4.

2.21. Перевізник не відповідає за запізнення під час руху і несвоєчасність прибуття до станцій слідування, якщо це спричинилося незалежними від нього обставинами (в тому числі затримками під час проходження митних кордонів, погодними умовами, транспортними заторами, діями державних органів, ремонтними роботами на дорогах і т.д., діями самих пасажирів, що вплинули на виникнення даних обставин) та іншими причинами (технічними проблемами, що виникли з автобусом під час руху, котрі не могли бути попереджені Перевізником, незважаючи на всі вжиті запобіжні заходи).

2.22. З метою безпеки, проводжаючі та інші особи, крім пасажирів, до салону автобуса не допускаються.

2.23. Перевізник має право встановлювати у салоні транспортного засобу (автобуса) системи відеоспостереження  для забезпечення цілодобової безпеки пасажирів, відповідно до Женевської Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти транснаціональної організованої злочинності, Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії міжнародному тероризму та торгівлі людьми.

2.24. Скарги направлені в письмовій формі на юридичну адресу Перевізника розглядаються протягом 30 днів від дати їх отримання.

3. ЦІНА ТА ВЗАЄМОРАЗРАХУНКИ

3.1.Дійсними вважаються актуальні в момент резервування ціни, встановлені  Перевізником на сайті www.big-way.com.ua . Такі ціни слід розуміти як ціни на одну людину і на одну поїздку.

3.2. Оплата вартості послуги за цією Офертою може бути здійснена в будь-якій формі: через сайт за допомогою еквайрингу у безготівковій формі, через фінансові установи у безготівковій формі, за готівку у касах продажу проїзних документів (квитків) тощо.

3.3. Оплата вартості послуги за цією Офертою здійснюється у розмірі 100 % передплати.

3.4. Оскільки Користувач, Пасажир і Платник за послуги не завжди одна і та сама особа, повернення коштів здійснюється виключно платнику на його розрахунковий рахунок або особисто, за наявності необхідних документів.

4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПАСАЖИРІВ

4.1. Пасажир має прибути на посадку щонайменше за 30 хвилин до відправлення автобуса. Пасажир повинен пред’явити проїзний документ і свою ручну поклажу представнику Перевізника (водію, контролеру тощо), який, у свою чергу, визначить місце, яке займатиме пасажир в автобусі, якщо у проїзному документі (квитку) не зазначено номер посадкового місця. Місце для посадки пасажира вказує лише представник Перевізника. Місця, вказані представником будь-якої іншої особи (агентів з продажу, посередників тощо), є недійсними. Зайнявши своє місце, Пасажир повинен не заважати здійснювати посадку іншим Пасажирам.

4.2. Пасажир бере на себе особисту і юридичну відповідальність за справжність усіх документів, що надаються компетентним службовцям під час митного та паспортного контролю на державних кордонах; за дотримання чинних приписів щодо митного та паспортного контролю при перевезенні його багажу і ручної поклажі, включаючи і його цінні речі, валюту і всі інші особисті предмети.

4.3. Категорично заборонено відволікати водія під час руху, ходити по салону і стояти в проходах під час руху автобуса.

4.4. Під час руху в салоні автобуса заборонено палити, вживати алкогольні напої та наркотики.

4.5. Екіпаж автобуса може відмовитись перевозити пасажира у нетверезому стані, забрудненому одязі, а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою або створює небезпеку для інших пасажирів.

4.6. Підчас зупинки автобуса на маршруті пасажир повинен вчасно повернутися в автобус відповідно до часу, зазначеному водієм.

4.7. Пасажир повинен розміщувати свою ручну поклажу в автобусі таким чином і стежити за нею під час всієї поїздки так, щоб зберігалася безпека руху, здоров’я та комфорт  інших пасажирів, і вона не стала об'єктом крадіжки.

4.8. Протягом поїздки заборонено ставити ноги на сидіння та смітити в салоні, сміття необхідно складати в індивідуальні пакети і викидати в смітники на стоянках.

4.9. В разі порушення або невиконання правил поведінки в автобусі Пасажиром, Перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації вартості проїзного документу (квитка).

4.10.  Дія договору перевезення пасажира автомобільним транспортом може бути припинена за ініціативою Компанії/Перевізника  чи екіпажу автобуса, якщо Пасажир:

п. 1. перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння;

п. 2. порушує громадський порядок;

п. 3. пред’являє заборонений до перевезення багаж або багаж, який за габаритами не відповідає встановленим нормам;

п. 4. не має документів, необхідних для успішного проходження митних, поліцейських, прикордонних контролів кожної з країн, через які пролягає маршрут подорожі. До цих випадків є застосовні і інші вимоги країн, через які пролягає маршрут подорожі;

п. 5. порушує інші вимоги правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту;

п. 6. своїм зовнішнім виглядом (поганий запах, неохайний вигляд, забрудненість, тощо) і поведінкою (набридливість, чіпляння, нетактовна поведінка та мова тощо) створюватиме незручності для інших пасажирів;

4.11. В разі не виконання цих вимог Компанія залишає за собою право розірвати договір без грошової компенсації.

4.12. Пасажир несе відповідальність за спричинені ним матеріальні збитки Компанії/Перевізнику.

4.13. Компанія/Перевізник не відповідає перед пасажиром за правильність оформлення та наявність документів, що дають право перетинати кордони країн маршруту.

4.14. Компанія/Перевізник не є компетентною давати консультації і роз’яснення щодо правил перетину кордонів, заборонених і дозволених для перевезення речей, сум грошей, об’єктів права інтелектуальної власності  тощо. Компанія забезпечує виключно перевезення.

4.15. Компанія/Перевізник не несе відповідальності за порушення пасажиром митних чи еміграційних правил.

4.16. При порушенні Пасажиром візових режимів (закінчення термінів дії віз, заміна паспорта іншим документом і т.д.) Компанія/Перевізник залишає за собою право не здійснювати перевезення пасажира, а договір перевезення вважається достроково розірваним. Кошти за квиток не повертаються.

4.17. У випадку коли Пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу більше ніж на 30 хвилин, екіпаж автобуса має право від’їхати з кордону без пасажира згідно з розкладом руху автобуса і без компенсації вартості квитка. Пасажир повинен компенсувати Компанії будь-які збитки, що виникли через порушення пасажиром митних, міграційних та прикордонних правил, включаючи будь-які пов’язані з цим санкції щодо Компанії.

4.18. Пасажир автобуса має право на безпечне і якісне перевезення, перевозити безкоштовно передбачену перевізником кількість багажу, користуватися знижкою на проїзний квиток при пред'явленні документа, що підтверджує право на користування пільгами.

4.19. Додаткові послуги (зокрема подання теплих напоїв, легких закусок, газет, журналів, перегляд фільмів, Wi-Fi, підключення до Інтернету, туалет, кондиціонер) надаються як доповнення до договору про перевезення, виходячи з моментальних можливостей перевізника, а їх відсутність не дає пасажиру право на компенсацію.

4.20. Короткі зупинки (для гігієнічних потреб або харчування) під час поїздки необов’язкові. Їх час та тривалість залежать від графіка маршруту. У разі коротких зупинок під час поїздки, пасажир зобов’язаний повернутися в салон автобуса перед закінченням часу, зазначеного водієм або бортпровідником. Якщо пасажир не повернеться до салону автобуса до 5 хвилин після закінчення встановленого часу зупинки, то вважається, що пасажир відмовився від подальшої поїздки і не має права на будь-яке відшкодування за решту поїздки.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ  ПЕРЕВІЗНИКА

5.1. Перевізник зобов'язаний забезпечити своєчасну подачу транспортного засобу для посадки пасажирів і їх відправки відповідно до розкладу руху, надати пасажирам посадочні місця в автобусі, прийняти і розмістити в багажні відділення речі пасажирів.

5.2. Забезпечити безпеку перевезення та якісне обслуговування пасажирів в автобусі.

5.3. Дотримуватися правил прикордонного, митного та інших видів контролю держави, по території якого відбувається міжнародне перевезення.

5.4. Доставити пасажирів і їх багаж в пункт призначення.

5.5. Надавати пасажирам необхідну і достовірну інформацію про послуги, що надаються.

5.6. Перевізник має право обмежити або припинити надання послуг з перевезення пасажирів та багажу в разі стихійного лиха, епідемії або іншої надзвичайної ситуації, яку Перевізник не міг передбачити.

5.7. Припинити рух транспортного засобу (автобуса) у разі виникнення загрози життю та здоров’ю Пасажирів або інших осіб.

5.8. Змінювати умови Публічної оферти, в тому числі коригувати діючі тарифи, публікуючи повідомлення про такі зміни на Сайті, залучати третіх осіб для надання послуг,  передбачених цією Публічною офертою.

6. ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ

6.1. Один Пасажир має право на безкоштовне перевезення:

— багажу, що займає 2 (два) місця і має загальний розмір не більше 80х40х40 см, загальною вагою до 40 кг.

— ручного багажу вагою до 10 кг, що займає 1 (одне) місце. Ручним багажем вважається сумка, яка легко переноситься і можна її помістити на місце під сидінням або над сидінням пасажира.

6.2. Якщо багаж має розмір більший ніж 80х40х40см та понад 40 кг вагою, він може бути прийнятий до перевезення за наявності вільного місця у багажному відділенні автобуса і за додаткову плату – 10€ ( у гривневому еквіваленті по курсу Національного Банку України на день оплати).

6.3. Ручна поклажа - це тільки особисті предмети і речі пасажира, належні йому як особиста власність, які мають вагу до 5 кг і за своїми розмірами в пасажирському салоні автобуса можуть бути розміщені без будь-яких труднощів в індивідуальній сітці для ручної поклажі або на багажних місцях.

6.4. Перевізник не несе відповідальності за особисті речі Пасажира та за збереження ручного багажу.

6.5. Перевізник не відповідає за втрату пасажиром грошей, біжутерії, паспорта, цінних паперів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність, та інших цінностей, що не знаходяться у багажному відділенні автобуса.

6.6. Перевізник не несе відповідальності за заподіяння будь-якої шкоди речам, що легко б’ються, швидко псуються, неправильно упаковані, цінні речі (гроші, документи, електронні та технічні засоби тощо), що перевозяться в багажному відділенні автобуса.

6.7. Перевізник не несе відповідальності за незначне або поверхневе пошкодження зареєстрованого багажу, що перевозиться в багажному відділенні автобуса, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв’язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки.

6.8. Заборонено перевозити багаж, що загрожує безпеці або здоров’ю інших пасажирів, може пошкодити інший багаж або транспортний засіб.

6.9. Перевезення тварин можливе лише з письмової згоди Перевізника і за окрему плату. Будь-яка тварина будь-яких розмірів перевозиться за окремим квитком з наданням окремого місця. Перевезення тварин можливе лише в спеціально призначеному для цього боксі (контейнері, клітці тощо). Перевезення собак дозволяється лише в наморднику. Будь-яка тварина, що підлягає транспортуванню автобусом Перевізника, має бути вакцинована, і пасажир повинен мати про це відповідний документ. Шкода заподіяна твариною іншим пасажирам або Перевізнику відшкодовується Пасажиром у повному обсязі з урахуванням штрафів, пені та інших витрат.

6.10. Кожен пасажир повинен сам страхувати свій багаж під власну відповідальність. Перевізник не несе відповідальності за зниклу, поцуплену, забуту або іншим чином втрачену ручну поклажу або інший багаж.

6.11. Перевізник  не контролює вміст багажу і тому не несе відповідальності за матеріальні або нематеріальні збитки пасажира, інших пасажирів або третіх осіб, які виникли через цей багаж.

6.12. Під час прикордонного та митного контролю кожен пасажир бере з багажного відділення автобуса свій багаж з собою на весь період контролю. Перевізник не несе відповідальності  за зникнення  багажу під час прикордонного та митного контролю. Пасажир гарантує Перевізнику та іншим Пасажирам під свою особисту відповідальність, що його багаж відповідає митним розпорядженням та іншим законам. Перевізник не бере на себе відповідальності за відповідність багажу окремих пасажирів митним розпорядженням та іншим законам. Перевізник не несе відповідальності за офіційне вилучення грошей, документів, речей та інших цінностей, а також спричинені внаслідок цього тимчасові затримки рейсу.

7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

7.1. Конфіденційною за цією Публічною офертою вважається будь-яка інформація надана Користувачем/Пасажиром під час бронювання, купівлі, повернення проїзних документів (квитків) або замовлення інших послуг на Сайті, включаючи, але не обмежуючись персональними даними, прізвище, ім’я по батькові, ідентифікаційний код, номер телефону, адреса електронної пошти, банківські реквізити тощо.

7.2.Користувач/Пасажир надає згоду Компанії/Перевізнику блокувати доступ до електронних систем Компанії з використанням окремих електронних адрес та/або номерів телефону, якщо вони використовувалися для вчинення дій на шкоду Компанії.

7.3. Користувач/Пасажир надає згоду на збір та обробку персональних даних Перевізником  та його партнерами з метою надання якісних послуг за цією Публічною офертою шляхом вчинення активних дій — на Сайті проставлення у відповідному віконці галочки.

7.4. Перевізник гарантує, що використання персональних даних Користувача/Пасажира здійснюється лише з метою якісного надання послуг за даною Публічною офертою відповідно до Політики конфіденційності, вимог українського, міжнародного, європейського законодавства щодо захисту персональних даних, зокрема європейського закону «General Data Protection Regulation» (GDPR).

8. ФОРС-МАЖОР

8.1. Перевізник звільняється від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цією Публічною офертою, якщо воно стало наслідком обставин непереборної сили (дія сил природи, політичного або техногенного характеру, воєнні дії або військового стану, пандемії, карантину або іншого правового режиму, який обмежує діяльність Компанії/Перевізника,  введення надзвичайного стану, дії державних органів та прийняття ними актів, що прямо забороняють, створюють умови або унеможливлюють виконання зобов’язань Перевізником), які  Сторони не могли передбачити, що не залежать від їхньої волі, і якщо дані обставини безпосередньо вплинули на виконання зобов’язань за цією Публічною офертою.

8.2. Про настання обставин, зазначених у п.8.1., Перевізник сповіщає Пасажира будь-яким можливим засобом зв’язку. Сповіщення повинно містити дані про характер обставин, що унеможливлюють виконання умов Публічної оферти Перевізником із вказівкою на відповідні документи (за наявності).

9. АВТОРСЬКІ ПРАВА

9.1. Усі матеріали викладені на Сайті належать Перевізнику та його партнерам на праві інтелектуальної власності. Усі матеріали розміщені на Сайті захищенні авторськими правами та правами інтелектуальної власності, включаючи, але не обмежуючись оформленням Сайту, назвами, торговельними знаками, логотипами, текстами, правами на бази даних та інші елементи Сайту.

10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

10.1. У випадку порушення своїх зобов’язань за цією Публічною офертою Перевізник, Користувач, Пасажир несуть відповідальність, визначену цією Публічною офертою та чинним законодавством України. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.

10.2. Перевізник, Користувач, Пасажир не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цією Публічною офертою, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.

10.3. Перевізник не несе відповідальності за форс-мажорні обставини (природні катастрофи, війна, терористичні дії, ембарго, блокади, міжнародні санкції, заборонені дії органів влади, епідемії, епізоотії), виникнення проблем внаслідок непередбачених технічних простоїв, ускладнення дорожнього руху або погані погодні умови, в разі страйків, виправданих і невиправданих дій митників і прикордонників, консульств або інших службовців, а також за дії третіх осіб, які заважають виконанню обов'язків компанії «БІГ ВЕЙ» (наприклад, сторонніх винуватців дорожньої аварії, пасажирів).

10.4. Всі суперечки та спори, що виникають за цією Публічною офертою, вирішуються шляхом переговорів.

10.5. У випадку неможливості вирішення суперечки та спору шляхом переговорів спір вирішується в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

11.1. Договір Публічної оферти набуває чинності в момент початку користування Сайтом Користувачем і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.

11.2. У всьому, що не передбачено цією Публічною офертою, Перевізник, Користувач, Пасажир керуються чинним законодавством України.

11.3. Основний канал комунікації між Компанією/Перевізником і Користувачем - повідомлення електронними листами або публікації на сайті. Користувач погоджується з тим, що всі повідомлення, новини та інші комунікації в електронній формі відповідають тим же юридичним вимогам, що і у паперовому вигляді.